Do #not in social media!.

donotfb

Social Media Mistakes

Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εταιρεία σας νομίζετε ότι είναι εύκολο να αποκτήσετε customer engegement; Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.Στην πραγματικότητα, γίνονται πολλά λάθη από τις επιχειρήσεις οι οποίες δεν είναι και τόσο εξοικειωμένες με το marketing των social media και τα αποτελέσματα των social media campaigns τους εμφανίζονται απογοητευτικά.
Τι δεν πρέπει λοιπόν να κάνει μια επιχείρηση στα social media.

  • Μην αφήνετε το profile της εταιρείας σας ημιτελές.

Ένα ολοκληρωμένο προφίλ για την εταιρεία σας δίνει μία καλύτερη αίσθηση για την προσωπικότητα της εταιρείας.

  • Μην ξεχνάτε να ανανεώνετε το περιεχόμενο.

Η ανανέωση του περιεχομένου σε ένα social media είναι πολύ σημαντική. Γιατί άλλωστε να σας ακολουθήσει κάποιος εάν δεν έχετε να του δώσετε και κάτι καινούργιο.

  • Μην βομβαρδίζετε με spam.

Με το να βομβαρδίζετε τους followers σας με ανεπιθύμητα μηνύματα, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να τους ενοχλήσετε.

  • Στα social media profile σας πρέπει να γιορτάζεται η Δημοκρατία.

Αφήστε να πραγματοποιείται διάλογος σε πολιτισμένα πλαίσια. Μην λογοκρίνετε κανέναν που εκφράζει την άποψη του.

  • Έλλειψη αφοσίωσης.

Σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνεστε στα αιτήματα, στις ερωτήσεις και τις απορίες των followers, τότε να είστε βέβαιοι πως τα άτομα αυτά θα στραφούν άμεσα και χωρίς περιστροφές αλλού.

  • Μην δημιουργείτε ψεύτικα προφίλ φίλων.

Δεν θα σας βοηθήσουν πουθενά! Οι fake followers κάνουν like, δεν αγοράζουν, δεν κοινοποιούν.

  • Διατηρείτε μία σταθερή εικόνα σε όλα τα social media

Όλα τα social media profile σας καθώς και το web site σας πρέπει να είναι του ίδιου στυλ ώστε να αποκτήσετε εύκολα αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα.

  • Δυναμική είσοδος και εγκατάλειψη στη συνέχεια.

Μία μηνιαία διαφημιστική καμπάνια στο facebook και μετά τι; Δημιουργία blog, δημοσίευση μερικών post, και στη συνέχεια καθόλου νέο περιεχόμενο για μήνες; Παραμέληση του λογαριασμού στο twitter; Αυτά και πολλά άλλα συμβαίνουν συχνά και οδηγούν σε χάσιμο κόπου, χρόνου και χρημάτων.

  • Μην διαγράφετε.

Αν δημοσιεύσετε κάτι και μετά το μετανιώσετε, αποφύγετε να το διαγράψετε. Οι μηχανές αναζήτησης έχουν μνήμη και δεν μπορείτε ΠΟΤΕ πραγματικά να διαγράψετε κάτι. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να δώσετε περισσότερη προσοχή στην γκάφα σας.

  • Ειλικρίνεια.

Η έλλειψη της θα αποβεί κάτι ολέθριο για την επιχείρησή σας. Αν το κοινό σας υποψιαστεί ότι πάτε να το κοροϊδέψετε ή ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη του, ετοιμαστείτε για κύμα αρνητικών σχολίων, χλευασμών και επιθέσεων.

  • Ο υπάλληλος δεν είναι λύση.

Μην φορτώσετε τα πάντα σε έναν υπάλληλο. Αν θέλετε σίγουρη αποτυχία, αυτή είναι πολύ καλή μέθοδος. Να την προτιμήσετε. Τα social media δεν είναι one man show.

  • Μετρήσεις και Αξιολόγηση.

Η λέξη κλειδί στα social media είναι η αξιολόγηση. Σημασία έχει να μετράτε και να αξιολογείτε τα αποτελέσματα των αναρτήσεων σας για να βελτιώνεστε συνεχώς.
Το πλέον σύγχρονο εργαλείο marketing των επιχειρήσεων, τα social media, αν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να δώσει ισχυρή ώθηση στο brand. Συχνά όμως γίνονται καταστροφικά λάθη που βλάπτουν το brand και οδηγούν στα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα.

Οι social media campaigns χρειάζονται χρόνο, προσπάθεια και κυρίως προσοχή.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα.

Καλύτερα όμως να τα κάνει κάποιος άλλος άνθρωπος και όχι εσείς.

Social-ism hits again” – The SociaList

Close