«Άντεξε» η online διαφήμιση στην Ελλάδα το 2012..

«Άντεξε» η online διαφήμιση στην Ελλάδα το 2012.

Η αγορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά έως το τέλος του τρίτου τριμήνου έφθασε τα 53,2 εκατ. ευρω σε σχέση με 56,5 εκατ.  το 2011.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το τρίτο τρίμηνο του 2012, η δαπάνη άγγιξε τα 17 εκατομμύρια ευρώ και είναι στα ίδια επίπεδα του αντίστοιχου τριμήνου του 2011.

Σε ότι αφορά την διαφημιστική πίτα την πρώτη θέση διατήρησε ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με αύξηση του ποσοστού του και συνολικά έφθασε το 25% της συνολικής δαπάνης.

Η διαφήμιση από τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ακολουθεί με 20% και τα καταναλωτικά αγαθά αγγίζουν το 18%.

Αξιοπρόσεκτο είναι πως το 46% των Ελλήνων χρηστών θεωρεί σημαντικές τις ενέργειες μία επιχείρησης (brand) στον online κόσμο, ενώ το 62% υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για την επιλογή προϊόντων/υπηρεσιών.

Πηγή: newmoney.gr
Close