Data-driven marketers.

Data-driven marketers

Ποιά είναι η μεγαλύτερη σήμερα πρόκληση για τους Διευθυντές Marketing;

Ο αυξανόμενος όγκος, η ποικιλομορφία και η ταχύτητα των δεδομένων, καθώς και ο συνδυασμός νέων και παραδοσιακών πηγών πληροφόρησης, την αποκαλύπτουν: «Data-driven marketing strategy».

marketing

Σύμφωνα με παγκόσμιες έρευνες, οι CMOs σε διεθνές επίπεδο εντοπίζουν τεράστια αλλαγή στη λειτουργία τους, λόγω των «Big Data», της επικράτησης των κινητών συσκευών και της ανάδυσης των social media, του πολλαπλασιασμού των σημείων επαφής με τον πελάτη και των πηγών πληροφορίας. Ωστόσο, στην πλειοψηφία τους, δεν αισθάνονται κατάλληλα προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της σημερινής πραγματικότητας.

Η δυσκολία έγκειται στο πώς μπορούν να αναλυθούν αυτές οι ποικιλόμορφες ποσότητες δεδομένων για την άντληση ουσιαστικής πληροφόρησης και στο πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για τη βελτίωση των προϊόντων, της καινοτομίας και της πελατειακής εμπειρίας. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες τάσεις, οι Διευθυντές Marketing που θα τιθασεύσουν τα Data με επιτυχία, θα βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους για την αύξηση εσόδων, την επανεφεύρεση των σχέσεων με τους πελάτες τους και τη δημιουργία νέας αξίας.

Καθώς η «ευθύνη» της πληροφορίας περνά όλο και περισσότερο στους «ώμους» του Διευθυντή Marketing, το ζητούμενο σήμερα είναι η ανάπτυξη «data-driven» στρατηγικής marketing.

Πηγή:  Marketing Week Online

Close